Posted in Panda, Sommar

Inaktiv bloggare 

Som ni säkert märkt har det varit aningen lugnt här på bloggen på sistone.  Vi är bosatta på sommarstugan och min internetförbindelse är väldigt dålig och slö av sig. Att ladda upp en bild tar en evighet vilket  är väldigt frustrerande och tålamodsprövande.  Själv älskar jag ju att ta bilder, så för att “gottgöra” känslan  av att vara offline, trycker  jag in bilderna på mitt instagramkonto som tacksamt gapar och sväljer istället (ni borde numera kunna se mitt instagramflödet också här på bloggen).
Hoppas ni ursäktar min frånvaro.  Jag ser att ni tittar in och tycker det är synd att jag inte har något intressant  att bjuda er på.  Jag skriver nog,  men nästan enbart på mitt eget projekt. Återgår till bloggandet så snart jag har möjlighet till det.

 Familjen ska nästa vecka iväg på läger och innan dess  måste vi hem och börja packa.  Signes klädförråd börjar också sina vilket är ett tecken på att vi har varit alldeles för mycket på villan när ingen hinner vara hemma och  tvätta kläder  

Men skönt är det trots allt med villaliv. Vi njuter av de solskensdagar vi får,  även om det är fattigt på den fronten i år. Framförallt är det väldigt bekymmerslöst att  vara hundägare här på sommarstugan. Panda  kommer och går dagarna igenom och extra lycklig blir hon när andra hundar tittar förbi.

Leave a Reply

