Posted in familj, Resor, Sommar

Jag städar förstås 


Hur ser det ut när 17000 scouter sitter på lägerbål mitt ute i en skogdglänta?  Jo så här.  Jag måste nämligen få dela med mig av Jörris instagrambild. Mäktigt! 

Själv är jag herre på täppan i vårt eget hem.  Med Signe förstås.  Och Panda. 

Vad jag gör?  Det undrade mamma också igår.  Jag städar, röjer upp huset efter sommaren. Jag kan berätta att det är ganska råjsigt, men snart ska det prydligt som i ett dockhus.  Då stänger jag dörren och flyttar till villan igen. .  Nästa vecka flyttar nämligen  två italienare in i huset för några dagar så tills dess måste jag få ordning på torpet. Tanken är att jag ska bli klar senast ikväll.  Jag måste ju också  få njuta av sommaren som äntligen kommit. 

Ha en bra torsdag! 

Leave a Reply

