Posted in familj

Mera bilder 

Det där med bilder var så kul (tyckte jag) så ni ska få några till. Jag hittade nämligen några lite roliga ännu att visa.Egentligen borde man lämna bort kommentarerna så att ni fick fundera vad som riktigt har hänt.  🙂

Handskfacket i bilen  gick i baklås…  Dagen innan vi skulle åka på semester till Sverige fick jag det åtgärdat. Jag blev rädd utifall att polisen stoppat oss skulle jag aldrig fått fram registerutdraget. 🙂 En bild måste jag givetvis sända till Jörri så att han vet att nu är det fixat. 

En bild från backstage till släkten jag tjattrade med via whatsapp.  Här satt Signe och jag under MGP-finalen. När hon hörde att storebror sjöng blev det bråttom att komma och ställa sig mitt i rutan. Hon dansar,  därför är händerna suddiga.  🙂

Pro kräftskiva 

Efter kräftskiva 

Ett fynd i jordgubbslandet efter att Jörri grävde bort det.  Skylten är ett minne från ett scoutläger för länge sedan när barnen var små.  ❤

Kommer ni ihåg dörrarna jag målade i somras?  Jag fick dem färdiga. Bildbevis måste givetvis sändas till familjen. 🙂

Min man handlar strumpor och ringer hem och frågar vilka han ska ta.  😂

Leave a Reply

