Posted in familj

Vad har du för bilder i din telefon?

Satt och slöbläddrade i min telefon och noterade att vi sänder en del märkliga bilder inom familjen.  Vi har nämligen en chatt genom  vilken vi kommunicerar vid behov . Ibland räcker inte orden till så då måste man ta en bild. Ibland är vi kanske  inte  så glada på varandra, men så är det väl ibland.    Måste bara  få dela några märkliga episoder med er. Sinnesstämningen  får ni själva fundera på.  🙂

Det här handlar om att vi glömt att tömma bort vattnet ur bastuugnen ute på villan.  Jag beskyllde min man, men egentligen är jag nog lika medskyldig..

Det tog ett tag att smälta den isklimpen, men Jörri hämtade lunch i form av grillkorv så det gick ingen nöd på oss.

Mera mat. Ibland måste man ju retas med bortresta familjemedlemmar så att de vet vad de missar. 🙂
Hmmmm. Denna bild messade jag faktiskt brorsdottern där jag trött stod utanför provrummet och väntade på att dottern skulle bli klar…
Kalas?
Och avslutningsvis en bild från vår höstresa. Jag berättade aldrig om vårt sista hotell. Det var hemskt. 😂
Leave a Reply

