Posted in vardag

Hej måndag!

IMG_20170324_111823.jpg

Trött? En underdrift. Halvt medvetslös satt jag nyss på toaletten och höll på att trilla framstupa rakt i golvet.

Vi kom hem halv två i natt. Urk. Klockan ringde sju. Önskar att jag kunnat sova lite mera i bussen, men det gick inte när en viss S vägrade …

Hoppas verkligen inte att jag sommar på jobbet… Maken och barnen tog sig en sovmorgon. Smart. S får bli helt hemma idag. Hon måste ha en feberfri dag innan hon kan fara till dagis.

Hej måndag! Hoppas ni andra är lite piggare än jag!

2 thoughts on “Hej måndag!

    1. Tack, tack! Jo jag överlevde när jag väl kom igång. Nu en hel nattsömn rikare känns det betydligt bättre. Och Signe hade sin feberfria dag igår så nu blir det dagis igen. Skönt, för då kan jag glömma läkarbesöket. Eftersom hon inte haft andra symptom än konstiga höga febertoppar, tänkte jag att det blir snart ett besök hos doktorn ifall det inte börjar ge med sig. Men det gjorde det. Den här gången… *peppar, peppar…*

      Like

Leave a Reply

